poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Jagodowe serniczki

Znalazłam w zamrażarce jagody.
Dodałam to co znalazłam w lodówce i tak oto powstały ekspresowe serniczki.
Upiekłam je w foremkach na babeczki.
Fajna opcja sernika w wersji mini.

Do serniczków dodałam wodę różaną, którą możecie kupić oczywiście w
sklepie Kuchnie Świata.



250 g półtłustego twarogu
4 danonki truskawkowe
140 g serka waniliowego
2 jajka
4 łyżki wody różanej
1 budyń waniliowy
2 łyżki cukru
ok. 3/4 szk mrożonych jagód
1 łyżka mąki

cukier puder

Twaróg rozgnieść, dodać danonki oraz serek waniliowy i wymieszać.
Potem dodać budyń, jajka, wodę różaną i cukier, wymieszać.
Do formy na muffinki włożyć silikonowe foremki na babeczki i rozdzielić do nich masę serową.
Jagody obtoczyć w łyżce mąki i rozdzielić je na każdą foremkę.
Serniczki piec w piekarnikun  nagrzanym do 180 stopni przez 30-35 minut.
Wystudzić, wyjąc z foremek i oprószyć przed podaniem cukrem pudrem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.