czwartek, 29 czerwca 2017

Drobiowa potrawka z ryżem

Dziś obiad z ryżem.
Jakoś tak się stało, że dawno nie było u nas ryżu.
Tak więc nadrabiam zaległości i ekspresowe danie było gotowe.

Do przygotowania obiadu użyłam produktów z Kuchnie Świata.
Jak zwykle produkty ciekawe i mile zaskoczenie - ryż błyskawicznie się ugotował.




3 duże ćwiartki z kurczaka
1 cebula
2 pieczone papryki ( w zalewie )
1 groszku z marchewką ( ze słoika )
1/2 pęczka koperku
1 puszka mleka kokosowego
2 łyżki oleju
sól do smaku
czosnek suszony do smaku
pieprz do smaku

600 g ryżu basmati
sól do smaku
1 czubata łyżka kurkumy


Ryż ugotować w osolonej wodzie z dodatkiem kurkumy.
( Ja ugotowałam tak jak makaron w dużej ilości wody i odcedziłam, przełożyłam do garnka ).
Zostawić pod przykryciem żeby nie wystygł.

Ćwiartki z kurczaka wytrybować i pokroić.
Podsmażyć w głębokiej patelni na oleju.
Dodać pokrojoną cebulę i dalej smażyć aż mięso i cebula będą miękkie.
Potem dodać pokrojoną paprykę oraz marchewkę z groszkiem, przyprawy a na koniec wlać mleko kokosowe i zagotować.
Dodać posiekany koperek i wymieszać.
Potrawkę podać z ryżem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.