niedziela, 19 lutego 2017

Tarta po chińsku

Szukałam nazwy na tę tartę i jako, że dodałam chińską mieszankę warzyw jest tarta chińska.
Szybka do zrobienia i szybko znikająca. 
Smaczna odmiana na tarte, bo przygotowana na cieście francuskim.
Może się skusicie ?

1 op ciasta francuskiego
1 op Mieszanki Chińskiej Hortex
300 g tartej mozzarelli
1 łyżka czarnego sezamu
1 duża pierś z kurczaka
do smaku :
sól
pieprz
czosnek granulowany
chili
3 łyżki bułki tartej

Formę do tarty wysmarować masłem i wysypać bułką tartą.
Formę wylepić ciastem i wysypać dno bułką tartą.
Nadmiar ciasta odciąć i pociąć na paseczki.
Pierś z kurczaka umyć, osuszyć i pokroić w sporą kostkę, posolić.
Mieszankę chińską Hortex rozmrozić na sicie.
Potem przełożyć ją do miski,  dodać pokrojona pierś oraz mozzarellę a także przyprawy do smaku, wymieszać.
Tak przygotowany farsz przełożyć do formy, posypać sezamem i rozłożyć paseczki ciasta.
Tartę piec 35 minut w 210 stopniach, podawać na gorąco.



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.