wtorek, 26 stycznia 2016

Ekspresowe mini pączusie

Przepis na te pączki dostałam dość dawno od koleżanki.
Jeszcze nie prowadziłam bloga i smażyłam je dość często.
Potem jakoś o nich zapomniałam i od jakiegoś czasu znowu robią furorę w sieci.
Postanowiłam i ja przypomnieć domownikom ich smak.
Robi się je szybko ale niestety mają jedną wadę - za szybko znikają.
I najsmaczniejsze są jeszcze ciepłe.
Możecie użyć same Danio lub same serki waniliowe.
Ja dałam jeden taki, jeden taki.

1 serek Danio waniliowy ( 140 g )
1 serek homogenizowany waniliowy ( 140 g )
1,5 szk mąki pszennej typ 500 Kłos Pol
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
3 jajka
1 łyżka cukru waniliowego
olej do smażenia
cukier puder do posypania

Serki wyłożyć do miski, wbić jajka i wymieszać.
Najlepiej użyć tak zwanej rózgi.
Potem wsypać proszek do pieczenia, cukier waniliowy i mąkę i wymieszać najlepiej widelcem.
Na patelnię lub szeroki rondel wlać olej ( dość sporo ) i rozgrzać go ale uważać aby nie przegrzać.
Następnie małą łyżeczkę maczać w oleju a potem nabierać małe porcje ciasta i wrzucać na olej.
Pączuszki smażyć na złoty kolor w razie konieczności odwracając je bo nie każdy się sam obróci.
Usmażone wyjmować łyżką cedzakową na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym.
Potem przełożyć na czysty talerz i oprószyć cukrem pudrem.





3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.