wtorek, 26 maja 2015

Farfalle i spółka

                          Ekspresowe dania często są przygotowane bez namysłu i zrobione dosłownie w kilka chwil. Po obiedzie zostało pieczone udko z kurczaka, dodałam co nie co, ugotowałam makaron i wyszło smaczne danie. Do dania wykorzystałam sos cygański, który świetnie się sprawdził w daniu na ciepło. Do tej pory sos ten zajadaliśmy przeważnie do kanapek z wędliną. A tu takie miłe zaskoczenie i okazało się, że można go podać też na ciepło.

Danie podane na talerzu Agawa Platin



1 pieczone udko z kurczaka
1 średnia cebula
1/2 cukinii
1/2 szk rosołu
2 łyżki oleju
do smaku :
sól
pieprz
ostra papryka

200 g makaronu farfalle

Makaron ugotować i odcedzić.
W szerokim rondlu rozgrzać olej.
Wrzucić pokrojoną w kostkę cebulę i podsmażyć.
Potem dodać pokrojoną cebule, chwilę smażyć.
Mięso z udka obrać i pokroić, dodać do cebuli i cukinii a potem wlać rosół i dodać sos oraz przyprawy i zagotować.
Zanim sos się zagotuje od czasu do czasu zamieszać.
Gotowy sos podawać z ugotowanym makaronem.

PROMOCJE ! PROMOCJE ! PROMOCJE !
ZAJRZYJCIE KONIECZNIE !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.